~Its All About Nature n Passion~

Monday, 2 April 2018

New Beginning, New Cycles and Please Welcome April Cool!

00:50 0
New Beginning, New Cycles and Please Welcome April Cool!

Welcome April Cool!

Agen Shaklee Manjung paling aktif

New Cycles 2018/2019
New Chapter
New Rank up
New Challenges
New Hopes

Most Important is Focus on Track
Push the limit and fight till the end!

Focus and No more turning back if you wanna chased your big dream!
May Allah SWT ease everything. 

Aamiin Ya Rabbal Aalamiin. 

Tuesday, 13 March 2018

Youth™ Shaklee | Skincare Yang Selamat dan Berkesan Untuk Digunakan

20:41 0
Youthâ„¢ Shaklee | Skincare Yang Selamat dan Berkesan Untuk Digunakan
Baru-baru ini awal Mac 2018 yang lalu, Shaklee telah melancarkan produk skincare terbaru iaitu Youth™ Shaklee. Seperti kita tahu, Shaklee merupakan Syarikat Supplemen yang sangat terkenal dengan tagline SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN.

Skincare Youth Shaklee berkesan selamat semulajadi
Skincare Youth™ Shaklee

Jadi dalam penghasilan produk penjagaan kulit/skincare Shaklee tetap mengekalkan tagline yang sama. Shaklee juga memberi jaminan 100% keberkesanan terhadap individu yang menggunakan skincare Youth™ ini.

Rangkaian penjagaan kulit Youth™ ini direka khas untuk memastikan dunia sekeliling memandang anda semuda anda melihat diri anda! Wow sangatkan? So Youthful.

Youth™ dihasilkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf dunia. Indeks Usia Kulit mengukur tanda-tanda penuaan kulit dengan data klinikal yang berasaskan fakta.

Skincare Youth™ Shaklee


  • Kedutan Kulit
  • Saiz Pori
  • Tona Kulit
  • Keanjalan
  • Tekstur Kulit
  • Hiperpigmentasi
  • Seri Kulit
  • Kekenduran

Keputusan klinikal tanpa kompromi telah membuktikan bahawa pengguna tidak perlu mengorbankan keselamatan dan ketulenan untuk keberkesanannya. Ini kerana produk-produkYouth™ adalah:

Skincare selamat dan berkesan

  • 100% vegan (berasaskan tumbuhan)
  • Hipoalergenik
  • Non- Comedogenic (tidak menyumbatkan liang pori)
  • Diuji oleh ahli dermatologi
  • Diuji oleh ahli oftalmologi
  • Bebas dari menggunakan 1500 bahan kimia terlarang.
  • 8 tahun kajian
  • 8 paten dan paten-diproses

Skincare Youth™ terdiri daripada :

Skincare Selamat dan Berkesan digunakan

1. Luminous Gel Oil Cleanser 

  • Pembersih 3 dalam 1, tidak mengandungi sabun, menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhaluskan dengan lembut, menyuci dan memyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.
  • Bahan- bahan utama : Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang Menghaluskan.

2. Perfecting Skin Toner

  • Bebaskan kulit dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran dan membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.
  • Bahan-bahan utama : Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang Meremajakan.

3. Youth Activating Serum

  • Mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, ia juga membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda untuk  mencapai keremajaan dan keserian terunggul.
  • Bahan- bahan utama: Apple Cell, Lotus Japonicus, Vitamin A Berkapsul

4. Age Defense Moisturizer - SPF 50

  • Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. 
  • Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit anda dan menambahbaikan penampilan kulit anda secara menyeluruh.
  • Bahan-bahan Utama: SPF 50, Vital Repair+® Complex, Muscadine Grape Extract.

5. Advanced Renewal Night Cream - Light


  • EkstrakbAlga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah.
  • Bahan-bahan Utama: Vital Repair+® Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus.

6. Radiance C + E


  • Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.
  • Radiance C + E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.
  • Untuk kesan yang lebih menakjubkan gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum.
  • Kapsul berdos tunggal yang mudah digunakan inibadalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan ,100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.
  • Bahan-bahan utama: 20% Vitamin C Tulen, Vitamin E, Raspberi untuk penggunaan selama 60 hari.

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan Skincare Youth™ Shaklee. Anda boleh hubungi Saya okay. Dengarnya batch kedua yang baru je masuk pun dah hampir sold out.  So apalagi, contact Saya untuk order dan konsultansi terbaik!

Jika anda berminat untuk buat duit dengan Skincare Youth pun boleh tau. Just contact, Saya tunjukkan caranya.

Wana Mohd Tahir | 010.9749611



Monday, 5 March 2018

Perbezaan Pil Kalsium Shaklee

00:00 0
Perbezaan Pil Kalsium Shaklee
Jika ada yang tak tahu, Shaklee pun ada pil kalsium tau. Tapi nak bagitahu pil kalsium Shaklee ni lain dari pil kalsium yang ada di pasaran tau.

Pil kalsium Shaklee ni namanya Ostematrix. Untuk pengetahuan semua,  Ostematrix ni mengandungi kalsium yang dilengkapi dengan magnesium, vitamin D, zinc, kuprum, boron dan banyak lagi.

Penting untuk kita pilih kalsium yang mengandungi magnesium dan vitamin D tau. Sebabnya nutrien² ni diperlukan untuk sama² bantu proses penyerapan oleh tubuh dan dapat halang endapan sesetengah mineral.

Kadar penyerapan kalsium pada tubuh pula adalah 99%. Paling best bila Ostematrix Shaklee ni dapat bagi manfaat kepada si pengamalnya.

Antara manfaat utama Ostematrix ni ialah :

✔ Menguatkan tulang
✔ Atasi kebas-kebas dan kejang otot
✔ Meringankan sakit masa datang haid
✔ Meringankan stress
✔ Membantu dalam masalah sakit gastrik
✔ Atasi masalah sembelit

Kalau nak tahu lagi, sebiji tablet Ostematrix bersamaan dengan segelas susu tinggi kalsium dan bersamaan 80biji badam.

Rasanya tak lalu kot nak telan badam banyak² kan?

Sangat disarankan kepada wanita agar bertindak cepat dengan mengamalkan pengambilan Ostematrix ni konsisten setiap hari.

Sebabnya kaum wanita mudah terdedah dengan osteoporosis. Jisim tulang kita ni berkembang secara maksima start umur 28tahun dan dia akan mengurang selepas umur 40tahun. Masa ni kepadatan tulang mula menurun dengan cepat.

So, korang..Saya sarankan nak pilih pil kalsium pastikan kalsium yang korang nak makan tu lengkap dengan magnesium, vitamin D, zinc , boron dan banyak lagi.

Cara Atasi Sakit Tapak Kaki

Nak Ostematrix? Klik je link ni

http:// wanawinner.wasap.my

Wana | 0109749611

#tsunamishaklee2018
#hi5geng
#CODmanjung