Progress Dalam Business - ~Its All About Nature n Passion~

Monday, 19 February 2018

Progress Dalam Business

Hidup mesti ade tujuan. Kalau takde tujuan ibaratnya makan nasi tak masuk ke mulut la.

Sama la macam bisnes, kena ada target untuk tahu progress bisnes kita. Saya target sebelum habis circle ni saya dah berjaya rank up Sr Supervisor. Doakan ye😊

Banyak lagi saya nak kejar dalam bisnes Shaklee ni. Longterm target mestilah nak archieve rank Master. Nak sangat rasa income yg 4,5 figure consistently.

Dan tahun 2018 ni juga Saya target untuk amalkan gaya hidup sihat. Sebab tahun ni target untuk sihat, cantik & bahagia 😍

InshaAllah sekarang ni tengah aimed target untuk beli treadmill dgn bonus Shaklee.☺

So, untuk uolls kawan² saya. Whatever u do, please put your target seiring dengan usaha. Pesanan untuk diri saya juga. Kalau tak, memang tak kemana la target kita tu kan.

Wish me luck guys n i wish uolls too😘

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#hi5geng

No comments:

Post a Comment