Shaklee Business Warisan - ~Its All About Nature n Passion~

Wednesday, 21 February 2018

Shaklee Business Warisan

Alhamdulillah masih diberi kesempatan utk melihat insan² tersayang. Syukur pada-Mu Ya Rabb.

Kita ni bila bergelar mak, memang takde lain la hanya nak pastikan kehidupan anak² selesa dan terjaminkan? Sama la macam Saya.

Tu yg struggle macamana pun bila ingat anak² memang kena kuat. Semua aspek kena kuat termasuklah dalam usaha memajukan bisnes Shaklee saya ni.

Beruntung Saya kenal Shaklee sebabnya ia satunya bisnes yg boleh diwarisi. Sekarang ni pun anak² dah terdedah dengan kegiatan Shaklee mama dorang. InshaAllah dorang faham usaha mama mengembangkan bisnes ni.

Apapun misi membantu mereka yg perlukan pendapatan tambahan dan mereka yg nak tingkatkan taraf kesihatan adalah menjadi misi utama saya.

Bila saya takde nanti, InshaAllah anak² dapat teruskan usaha mama ni yer.

Nilai wang takkan sama dengan nilai kasih sayang Tapi wang adalah pilihan utk cipta kebahagiaan.☺

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#hi5geng

No comments:

Post a Comment