Perbezaan Pil Kalsium Shaklee - ~Its All About Nature n Passion~

Monday, 5 March 2018

Perbezaan Pil Kalsium Shaklee

Jika ada yang tak tahu, Shaklee pun ada pil kalsium tau. Tapi nak bagitahu pil kalsium Shaklee ni lain dari pil kalsium yang ada di pasaran tau.

Pil kalsium Shaklee ni namanya Ostematrix. Untuk pengetahuan semua,  Ostematrix ni mengandungi kalsium yang dilengkapi dengan magnesium, vitamin D, zinc, kuprum, boron dan banyak lagi.

Penting untuk kita pilih kalsium yang mengandungi magnesium dan vitamin D tau. Sebabnya nutrien² ni diperlukan untuk sama² bantu proses penyerapan oleh tubuh dan dapat halang endapan sesetengah mineral.

Kadar penyerapan kalsium pada tubuh pula adalah 99%. Paling best bila Ostematrix Shaklee ni dapat bagi manfaat kepada si pengamalnya.

Antara manfaat utama Ostematrix ni ialah :

✔ Menguatkan tulang
✔ Atasi kebas-kebas dan kejang otot
✔ Meringankan sakit masa datang haid
✔ Meringankan stress
✔ Membantu dalam masalah sakit gastrik
✔ Atasi masalah sembelit

Kalau nak tahu lagi, sebiji tablet Ostematrix bersamaan dengan segelas susu tinggi kalsium dan bersamaan 80biji badam.

Rasanya tak lalu kot nak telan badam banyak² kan?

Sangat disarankan kepada wanita agar bertindak cepat dengan mengamalkan pengambilan Ostematrix ni konsisten setiap hari.

Sebabnya kaum wanita mudah terdedah dengan osteoporosis. Jisim tulang kita ni berkembang secara maksima start umur 28tahun dan dia akan mengurang selepas umur 40tahun. Masa ni kepadatan tulang mula menurun dengan cepat.

So, korang..Saya sarankan nak pilih pil kalsium pastikan kalsium yang korang nak makan tu lengkap dengan magnesium, vitamin D, zinc , boron dan banyak lagi.

Cara Atasi Sakit Tapak Kaki

Nak Ostematrix? Klik je link ni

http:// wanawinner.wasap.my

Wana | 0109749611

#tsunamishaklee2018
#hi5geng
#CODmanjung

No comments:

Post a Comment